OwnersDirect uses cookies to improve your site experience. Learn more. By continuing, you consent to our use of cookies.
OwnersDirect uses cookies to improve your site experience. Learn more. By continuing, you consent to our use of cookies.
Verified Review icon check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr svg-house svg-sleeps svg-bedrooms svg-bathrooms svg-stay svg-toilet calendar svg-report-flag pet-dog svg-multiunit Default Owner Icon heart-filled Family icon
Book Online or call HomeAway Booking Assistance +44-800-085-3815
Book Online or call HomeAway Booking Assistance +44-800-085-3815

Usually Full **!! Great Condo Near UofA, Downtown!

People4
Bedrooms 1
Bathrooms1
Property type condo
Minimum Stay 2 nights
Popular Features
  • Washing Machine
  • Air Conditioning
  • Internet
  • Parking

Overview

About the property

1 Bedroom, 1 Bathroom, Sleeps 4

Close to Downtown - 5-7 min . My place is good for couples, small families, solo adventurers, business travelers and more. It is a big one bedroom condo, it fits a full sized living area, the bedroom is big enough to fit another guest in a inflatable next to the queen bed or a small pack and play/crib for children. The couch on the living room can fit one more person. It is ideal for 2-3 guests but it can accommodate up to 4 people. Covered parking spot!


Owner
Gabriela
Member since: 2016
Speaks English, Spanish
Response time:
Within an hour
Response rate:
100%
Calendar last updated:
17 February, 2018

Guestbook comments from the owner

This guest broke house rules, smoked inside the place, left a plastic cups filled with cigarettes inside the place, ashes all over the floor in the entire condo, we had to contract upholstery cleaning service for my full sized living room as well as dining chairs which are both fabric. Problem was informed to Homeaway protection service so we can use our insurance and that is of course the reason why this customer is trying to hurt our business by leaving a bad review.
May 2017
  • 1 of 1

Facilities

Accommodation and facilities for this holiday condo in Tucson Park West #1 in Tucson

Property Type:
  • condo
  • floor 2
Meals:
  • Self-catering
House Rules:
  • Check-in: 15:00
  • /
  • Check-out: 12:00
  • Max. occupancy: 4
  • Children welcome
  • Parties/events not allowed
  • Pets considered
  • Non smoking only
General:
  • Air Conditioning
  • Clothes Dryer
  • Hair Dryer
  • Heating
  • Internet
  • Iron & Board
  • Linens Provided
  • Living Room
  • Parking ...
  • Towels Provided
  • Washing Machine
Kitchen:
  • Coffee Maker
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • Kitchen
  • Microwave
  • Oven
  • Pantry Items ...
  • Refrigerator
  • Hob
  • Toaster
Dining:
  • Dining
  • Dining Area
  • seating for 4 people
Bathrooms:
  • 1 Bathroom
  • Bathroom 1 - Toilet , Shower Enclosure
Bedrooms:
  • 1 Bedroom, Sleeps 4
Entertainment:
  • DVD Player
  • Television

Reviews

Good! 3.8/5 -
(8 traveller reviews)

37% Complete
25% Complete
25% Complete
0% Complete
12% Complete
Usually Full **!! Great Condo Near UofA, Downtown!
average rating of 3.75 based on 9 reviews
5

Nice Place in a Great Location

  • 5 of 5

This home was clean, quiet and in a great location. We always love staying in the Starr Pass area because of the beautiful nature in the surrounding area and you are also only a few minutes from downtown.There are some amazing running and biking trails near by as well.

We would definately stay again!

  • Review Submitted: 19-Dec-2017
  • Date of Stay: December 2017
  • Source: VRBO, from HomeAway
Did you find this review helpful?
0 0
5

Lovely Condo with a great location

  • 5 of 5

We really enjoyed our stay at this lovely condo. The location was perfect for our visit to Tucson, close to some awesome hiking trails and close to some excellent food. The condo had everything we needed for for a weekend get away. If we are ever back in Tucson hopefully this condo will be available. Thanks for everything.

  • Review Submitted: 06-Dec-2017
  • Date of Stay: December 2017
  • Source: VRBO, from HomeAway
Did you find this review helpful?
0 0
4

fully functional, Had everything that was needed for a short stay.

  • 4 of 5

The condo was close to everything we needed food, gas and entertainment. It was in an older complex and it showed it in the outside maintenance. We enjoyed our stay, we took a drive through the mountains and omg it was beautiful..

Gabriella was very helpful with all of our questions.

Regards Steve S.

  • Review Submitted: 12-Nov-2017
  • Date of Stay: November 2017
  • Source: HomeAway
Did you find this review helpful?
1 0
3

The Missourians

  • 3 of 5

Such a very nice apartment. Thanks to the refreshing escape from Tucson heat, your place was so relaxing! We came to move our friends and it was nice to be able to sit down in comfort to say our last good-byes. If we come back to visit we will be looking you up again.

  • Review Submitted: 16-Jul-2017
  • Date of Stay: June 2017
  • Source: HomeAway
Owner's Response: Hello Theresa ! Thank you so much for choosing to stay at my place and am so glad that you felt so relaxed. Yes ! I would be very happy to host for you again, I'm still learning a lot and adding new things that would make you stay even more confortable thanks to my customer's tips. I really appreciate your kind words and thank you again ! Gaby
Did you find this review helpful?
1 1
1

No disrespect

  • 1 of 5

Call me direct if you want to know the truth. It was not a great review. I was born and raised in Tucson. First of all it says Omni National resort and spa I have to laugh cause that is not true at all. I am a Security Supervisor and former Setention Officer and I have some serious concerns. I don't really care if you use my review or not. You can contact me if you want to that is fine.

  • Review Submitted: 01-Jul-2017
  • Date of Stay: May 2017
  • Source: VRBO, from HomeAway
Owner's Response: My place doesn't say "Omni National Resort", Its actually on the oposite side of town, it is a safe place and have not had any bad reviews on security. This guest broke house rules, smoked inside the place, left a plastic cups filled with cigarettes inside the place, ashes all over the floor in the entire condo, we had to contract upholstery cleaning service for my full sized living room as well as dining chairs which are both fabric. Problem was informed to Homeaway protection service so we can use our insurance and that is of course the reason why this customer is trying to hurt our business by leaving a bad review.
Did you find this review helpful?
3 0
4

A Good Fit

  • 4 of 5

Gabriella's condo was just perfect for our needs. We had everything we needed and the location was super convenient to places we needed to access. There was even a piano which I enjoyed playing. We will certainly consider this for our next visit to Tucson.

  • Review Submitted: 01-Jul-2017
  • Date of Stay: June 2017
  • Source: VRBO, from HomeAway
Owner's Response: Thank you so much for you kind words! I'm so happy to hear the piano has been used! Of course I will be happy to host for you in the future, you were great guests! Thank you again !! Gaby
Did you find this review helpful?
1 0

Location

Photos

Prices & Availability

Ask Owner a Question

Additional pricing information

Cleaning Fee £42.74

Owner's Cancellation Policy

  • 50% refund for cancellations more than 14 days before check-in date.
  • 100% refund for cancellations more than 30 days before check-in date.
  • Service Fee fully refunded on cancellations that qualify for 100% refund.
Available
Unavailable